قهوه گانودرما درمان

با وجود اینکه تا امروز به قهوه گانودرما هیچ اعتقادی نداشتم، اما با مطالعه تعداد زیادی مقاله متوجه شدم که این محصول چه تاثیر خوب و مفیدی روی درمان بیماری های مختلف داره. به همین خاطر پیشنهاد میکنم مطالب این وبلاگ رو دنبال کنین.

قهوه گانودرما درمان

با وجود اینکه تا امروز به قهوه گانودرما هیچ اعتقادی نداشتم، اما با مطالعه تعداد زیادی مقاله متوجه شدم که این محصول چه تاثیر خوب و مفیدی روی درمان بیماری های مختلف داره. به همین خاطر پیشنهاد میکنم مطالب این وبلاگ رو دنبال کنین.

با وجود اینکه تا امروز به قهوه گانودرما هیچ اعتقادی نداشتم، اما با مطالعه تعداد زیادی مقاله متوجه شدم که این محصول چه تاثیر خوب و مفیدی روی درمان بیماری های مختلف داره. من این مقالات رو از سایت‌های معتبر خارجی مثل ساینس دایرکت و پابمد مطالعه کردم، میدونم شما فرصت سرچ کردن ندارین، به همین خاطر مطالب این مقالات رو براتون ترجمه کردم و تو وبلاگ گذاشتم که استفاده کنین. این مطالب به تاثیر درمانی شگفت انگیز قهوه گانودرما اشاره دارن که قابل تأمل هستش. با ما همراه باشین و مطالب این وبلاگ رو دنبال کنین.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلام عزیزان

وقتتون بخیر باشه

امروز میخوام راجب تاثیر قهوه گانودرما روی درمان بیماری ها صحبت کنم. به ترتیب راجب هر موضوع کمی توضیح میدم.

تقویت سیستم ایمنی: مصرف قهوه گانودرما با اثر گذاری روی گلبول‌های سفید خون میتونه نقش خیلی موثی توی تقویت سیستم ایمنی داشته باشه. از اونجا که گلبول‌های سفید تو سلامت بدن و سیستم ایمنی خیلی بااهمیت هستن، ترکیبات موجود تو این قهوه به تقویت و کارکرد بهتر گلبول‌ها کمک میکنه.

ضدسرطان: مهم‌ترین اثر قهوه گانودرما در پیشگیری و بهبود روند درمان سرطان بخصوص سرطان سینه، سرطان خون و سرطان پروستات هستش.

تقویت سلامت قلب: این قهوه به دلیل پروتئین‌هایی که دارد، می‌توان فشار خون بالا را درمان کرده و با همین روند به حفظ سلامت قلب کمک کند.

تقویت دستگاه گوارش: این قهوه از بروز زخم معده و دیگر مشکلات گوارشی جلوگیری می‌کند.

حفظ سلامت سیستم عصبی: ترکیبات موجود در قهوه گانودرما خاصیت ضد تشنج داشته و انرژی لازم برای کارکرد بهتر مغز و سلول‌های پیام‌رسان را تامین می‌کند.

درمان حساسیت: اگر برونشیت مزمن یا هر نوع حساسیت دیگری دارید، قهوه گانودرما به دلیل کاهش تولید هیستامین از سلول‌های طبیعی مغز استخوان می‌تواند به درمان آلرژی شما کمک کند.

از بین بردن خستگی مزمن: این قهوه می‌تواند با کاهش ضعف اعصاب، سرگیجه، سردرد و حساسیت به درمان خستگی مزمن و حتی افسردگی کمک کند.

قهوه گانودرما و دیابت: طبق بعضی مطالعات، مولکول‌های قهوه گانودرما قادر به کنترل قند خون هستن. البته عوامل زیادی تو این مسأله تاثیر دارن که باید بیشتر بررسی بشن اما به طور کلی محققین مصرف قهوه گانودرما رو تو پایین اومدن قند خون بیشتر افرادی که مبتلا به دیابت هستند، موثر میدونن. از طرفی این قهوه می‌تواند کلسترول و مقاومت به انسولین رو در مورد بیماران دیابتی کاهش بده.

این پست رو مخصوص خودتون گذاشتم، به نظرتون قهوه گانودرما چه بیماری هایی رو میتونه درمان کنه؟

برای اطلاعات بیشتر میتونین تماس بگیرین پیام بفرستین.

شماره تماس: 09383802858

ایمیل: Javad.shr1991@gmail.com

تلگرام: @javad_shiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی